18e etappe - Reisverslag uit Le Havre, Frankrijk van Han Krijgsman - WaarBenJij.nu 18e etappe - Reisverslag uit Le Havre, Frankrijk van Han Krijgsman - WaarBenJij.nu

18e etappe

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Han

06 Juni 2023 | Frankrijk, Le Havre

Vandaag naar Le Havre, naar Pierre en Martine. Van Lisieux naar Harfleur ging heel snel. Voor 11:00 in Harfleur. Besloten om niet over de Pont de Normandie te fietsen. Dit is echt te gevaarlijk, zeker met de harde NO wind. Met de pont gaat niet lukken, niet gereserveerd. De Shuttle bus is een optie. Bij het kopen van het kaartje werd gezegd dat ik het maar moest proberen bij de bus. Ik begreep shuttle bus, 122, maar ze bedoelde blijkbaar 123. Die had ik dus om 11:30 net laten weggaan. Gewacht tot 14:00. Ondertussen Martine gebeld; Philippe kon mij na de middag wel ophalen. Toch geprobeerd bij de bus.Volgens chauffeur te grote fiets maar hij paste uiteindelijk keurig onder in het bagagevak. Bus ging rechtstreeks naar station in Le Havre. Vandaar was het nog een uurtje naar P[e-38]M. Daar aangekomen, gelijk meegenomen naar Philippe en Charlene voor een aperitief.