Etappe 6 naar Bar-le-duc - Reisverslag uit Bar-le-Duc, Frankrijk van Han Krijgsman - WaarBenJij.nu Etappe 6 naar Bar-le-duc - Reisverslag uit Bar-le-Duc, Frankrijk van Han Krijgsman - WaarBenJij.nu

Etappe 6 naar Bar-le-duc

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Han

22 Mei 2023 | Frankrijk, Bar-le-Duc

Vandaag naar Bar-le-duc gefietst. De eerste 60km waren gemakkelijk maar de volgende 50 werd het heuvelachtig en kreeg ik ook meer tegenwind. De route liep dwars door het landbouwgebied in het Noorden. Hier en daar een boerderij en veel kleine dorpjes waar weinig leven viel te ontdekken.

Uiteindelijk kwam ik pas om 16:00 aan in Bar-le-duc. Sta op gemeente camping net buiten centrum. Sanitair goed. Gelijk contact met Chris en Irene (hoepel dame) uit den Haag. Kon bij hun mijn telefoon opladen. Glaasje wijn gedronken. Gezellige babbel. Waren ook Frankrijk aan het rondtrekken met een busje. Hadden veel slecht weer gehad in het zuiden.

's Avonds geen zin meer om stad verder te verkennen en restaurant te zoeken. Maar bij de Mac gegeten.