Etappe 7 - Reisverslag uit Épothémont, Frankrijk van Han Krijgsman - WaarBenJij.nu Etappe 7 - Reisverslag uit Épothémont, Frankrijk van Han Krijgsman - WaarBenJij.nu

Etappe 7

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Han

23 Mei 2023 | Frankrijk, Épothémont

Vandaag tussenetappe van 80km omdat campings te ver liggen voor 1 etappe. In deze plaats chambre d'hotes gevonden. Verdient de naam niet echt. Is een boerderij met boven schuur een aantal primitieve kamers. Ik denk eerder voor loonwerkers. Douche was in ieder geval goed na 2 uur wachten voordat er iemand aanwezig was.

Rit ging weer over veel fietspaden, langs kanalen en lac de Der ( een heel groot kunstmatig meer). In begin veel klimwerk, alleen al om Bar-le-duc uit te komen. Ondersteuning af en toe gebruikt op erg stijle hellingen, zeker als er af en toe veel verkeer was.

Het vinden van een restaurant werd voor mij gedaan. Een dame zag mij langs de weg staan en vroeg wat ik zocht en ging het gelijk voor mij opzoeken. Restaurant is meer een truckers café op 6km van verblijf. Eerste vraag was of ik wilde douchen? Wel goed gegeten.

Morgen naar Troyes.